| Архив |
| |
 | | 21 авг 2010 Зеле и спанак понижават риска от диабет тип 2
Кансумацията на листни зеленчуци, като зеле, спанак, броколи понижава значително риска от развитие на захарен диабет тип 2, твърдят учени от Университета на Лестър.
Те са анализирали данните от шест отделни проучвания, обхващащи общо 220 000 души. Резултатите показват, че ежедневната доза от 106 г листни зеленчуци понижава ... прочети повече | | |  | | 04 юли 2010 Гени определят дълголетието
Учени от Бостънския Университет са установили комбинации от гени, които се свързват с дълголетието, съобщава списание Science.
Те са проучили гените на над 1000 столетници и ... прочети повече | | |  | | 11 май 2010 Ядките понижават нивото на холестерола
Консумацията на ядки понижава нивото на холестерола, показва американско проучване.
Учени от Университета Лома Линда в Калифорния са разгледали 25 проучвания, в които са участвали ... прочети повече | | |  | | 27 апр 2010 Субстанция на лютите чушки помага за лечението на болката
Изучаването на лютите чушки помага на учените да открият нов тип обезболяващи средства.
Екип от учени от Университета в Тексас са установили, че при болка в човешкото тяло се ... прочети повече | | |  | | 22 апр 2010 Болните от витилиго имат понижен риск от рак на кожата
Резултатите от ново проучване показват, че болните от витилиго може да имат понижен риск от рак на кожата.
Учени от St George's, University of London са разгледали генетични ... прочети повече | | |
|
|