Меню

Вероятно си мислите, че за да отслабнете най-голямо значение има спортуването, но правилният избор на храни е също толкова важен.

Ето някои храни, които ако включите в диетата си ще ви помогнат да свалите излишните килограми:

  • Яйца

Яйцата са важна част от всеки план за здравословно отслабване. Те имат високо съдържание на белтъци с идеално балансиран аминокиселинен състав. В тях се съдържат почти всички есенциални витамини и минерални вещества.
Богатата на протеини закуска от яйца ще ви засити и ще ви помогне да устоите на сладкиши и бързи закуски.

  • Бадеми

Всички ядки са изключително полезни, тъй като доставят здравословни мононенаситени мазнини, растителни белтъци, много витамини и минерали. Ако искате да отслабнете обаче се нуждаете от бадеми. Те съдържат много протеини, витамин Е, който е антиоксидант, калций, магнезий. Бадемите имат по-малко калории в сравнение с много други видове ядки. Консумацията на няколко ядки ще потисне апетита ви.

  • Черен шоколад

Черният шоколад е богат на антиоксиданти, които предпазват клетките от увреждане от свободни радикали. Проучване показва, че консумацията на шоколад води до намаляване на коремните мазнини. Според учените това се дължи на антиоксидантите в черния шоколад, които стимулират метаболизма. Не прекалявайте – няколко парченца черен шоколад са достатъчни.

  • Бобови храни

Бобовите храни са важна част от здравословния хранителен режим. Те са чудесен източник на белтъци. Освен това са богати на фибри, които се смилат бавно и ще ви заситят за дълго време.

  • Овесени ядки

Овесените ядки са богати на витамини В1,В2, К и Е, на магнезий, калций, цинк и др. Те съдържат фибри, които ви помагат да се чувствате сити дълго време.

  • Кисело мляко

Киселото мляко съдържа пробиотици, които могат да редуцират количеството на абсорбираните мазнини. Избирайте кисело мляко с ниско съдържание на мазнини.

  • Грейпфрут

Чаша сок от грейпфрут всяка сутрин може да ви помогне да отслабнете. Грейпфрутът съдържа малко калории и неговите разтворими фибри са достатъчни да ви предпазят от преяждане. Освен това грейпфрутът е богат на витамин С и бета-каротен.

  • Краставици

Краставиците съдържат 90 % вода. Въпреки, че имат много малко калории, те съдържат важни хранителни вещества, като витамин А, С и Е, които са мощни антиоксиданти, както и много фибри.
Краставиците ще ви заситят, без да добавят много калории към диетата ви и ще ви помогнат да отслабнете.

  • Зелен чай

Зеленият чай е една от най-здравословните напитки. Освен, че е богат на антиоксиданти той съдържа и различни вещества, които спомагат за понижаване на теглото по различни начини – повишават изгарянето на мазнините, потискат апетита.
Например съдържащите се в зеления чай полифеноли, наречени катехини стимулират разграждането на мазнините.

  • ПОСЛЕДВАЙ НИ!

  • Съдържанието на този уеб сайт има само информативна цел и не може да замени консултацията с лекар. По въпроси, свързани с Вашето здраве винаги се съветвайте с личният си лекар или друг медицински специалист.
© 2006-2020 Ars Medica.bg Всички права запазени. Всяко възпроизвеждане, променяне, публикуване на част или цялото съдържание на този сайт без предварително писменно разрешение от Ars Medica.bg е забранено Сайтът е изработен от Ait-WebDesign.com
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!