Меню

Тренирането след нахранване може да помогне за понижаване на теглото, като стимулира хормоните, които потискат апетита, твърдят английски учени.

Благодарение на тези хормони, спортуващите хора се чувстват по-малко гладни веднага след тренировка и това продължава до следващото ядене.

Учени от Великобритания са провели проучване, в което са участвали 12 доброволци. Всички участници са консумирали еднаква закуска, като след един час половината от тях са започнали да тренират в продължение на един час, а другата половина са стояли в покой.

След още един час и на двете групи е било разрешено да консумират каквато храна пожелаят.

Участниците, които са тренирали са изгорили 492 kcal, а тези, които са били в покой – 197 kcal. Спортуващата група след това са консумирали повече калории – 913 kcal, а неспортуващата група – 762 kcal.

Като се вземат в предвид изгорените калории, резултатите показват, че активната група са приели 421 kcal, а неактивната – 565 kcal.

По време и веднага след тренировка са установени по-високи нива на хормоните GLP-1 и РР, които казват на мозъка кога стомаха е пълен.

Това проучване показва, че тренировката може да промени апетита на хората и да ги предпази от повишаване на телесното тегло.

Повишената физическа активност е съществена част от всяка програма за регулиране на телесното тегло, не само с цел изгаряне на повече калории, но и като контролира апетита.

  • ПОСЛЕДВАЙ НИ!

  • Съдържанието на този уеб сайт има само информативна цел и не може да замени консултацията с лекар. По въпроси, свързани с Вашето здраве винаги се съветвайте с личният си лекар или друг медицински специалист.
© 2006-2020 Ars Medica.bg Всички права запазени. Всяко възпроизвеждане, променяне, публикуване на част или цялото съдържание на този сайт без предварително писменно разрешение от Ars Medica.bg е забранено Сайтът е изработен от Ait-WebDesign.com
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!