Начало Отслабване Съвети за отслабване за хора, страдащи от предсърдно мъждене

Съвети за отслабване за хора, страдащи от предсърдно мъждене

предсърдно мъждене
Съвети за отслабване за хора, страдащи от предсърдно мъждене

Предсърдното мъждене най-просто може да бъде обяснено като неправилен сърдечен ритъм. То често се свързва с редица други здравословни усложнения, като повишено кръвно налягане и сърдечна недостатъчност. В последно време все по-често прави впечатление, че пациентите с предсърдно мъждене са и с наднормено тегло.

Ако сте един от милионите хора по света, които страдат от предсърдно мъждене това означава, че сърцето ви не получава правилните електрически сигнали кога да се съкращава и кога да се отпуска. В резултат на това предсърдията не работят в нормален ритъм и сърцето не изтласква достатъчно кръв към всички останали части на тялото.

Предсърдното мъждене е състояние, което често е съпроводено с някое от следните оплаквания: честа умора, задух и сърцебиене. Този сърдечен проблем повишава риска ви и от други здравословни проблеми, като инсулт, бъбречни заболявания и сърдечна недостатъчност.

Ако сте с наднормено тегло, рискът от предсърдно мъждене за вас е двойно по-голям. Ако свалите обаче няколко килограма здравословното ви състояние може значително да се подобри и оплакванията ви, свързани със здравословния проблем да отшумят. Ето и някои съвети, които са подходящи при пациенти, страдащи от предсърдно мъждене:

Работете заедно с вашия лекуващ лекар

Лекарят, който следи вашето състояние може да ви помогне много със съвети за подходящи за вашето състояние упражнения, които може да правите. Заедно може да изработите и хранителен режим, който да съответства на вашето здравословно състояние и предпочитания.

Балансирайте калорийния прием

За да свалите излишните килограми калориите, които приемате трябва да са по-малко от тези, които изгаряте с упражнения. Изберете диета, с която да си доставяте достатъчно хранителни вещества без да се чувствате постоянно гладни и се старайте да се движите повече.

Постепенно увеличавайте натоварването

Когато сте с наднормено тегло и страдате от предсърдно мъждене е нормално да се уморявате по-лесно. Ключът към успеха е да увеличавате постепенно физическите натоварвания, за да не се обезкуражите още в началото. Дори и няколко минути физически упражнения ще са успех за вас в началото. С времето стига да сте постоянни тялото ви ще започне да толерира по-интензивни натоварвания и упражненията няма да са свързани с толкова усилия.

Направете дълготрайни промени

Промените, които правите относно храненето и физическата си активност трябва да се превърнат за вас в начин на живот. Ако не промените мисленето си и не осъзнаете колко важни са за вас тези промени, няма да постигнете желаните резултати.

Присъединете се към група за отслабване

Когато има някого, който е в същото положение като вас и с когото може да поговорите има много по-голям шанс да успеете. Някой хора имат нужда от друг, който да следи прогреса им и да им дава насоки, ако и вие сте от тях такъв вид група за отслабване е много добро решение.