Меню

Много често диетолозите избягват да препоръчват консумацията на авокадо при съставяне на диетичен план, заради високото му съдържание на мазнини. Въпреки това е добре да помислите за това, че мазнините, които се съдържат в този плод са нужни на нашия организъм и той съдържа още много други полезни хранителни вещества.

В едно авокадо се съдържат 31 грама мазнини, 4 грама белтък и 15 грама въглехидрати. Мазнините в авокадото са ненаситени мастни киселини, които спомагат за понижаване на нивата на холестерол в кръвта. Авокадото е добър източник на витамини Ц, Е и Б6, както и на минерали като желязо, калий и магнезий.

С една купа авокадо може да си доставите 40% от дневните нужди от фибри. Тези фибри комбинирани с мазнините ще ви помогнат да се чувствате сити за по-дълго време. Авокадото помага на организма да абсорбира антиоксидантите, като бета-каротен и ликопен.

Освен явните полезни свойства на авокадото за вашето здраве начинът по който този плод спомага за усвояването на хранителните вещества може да помогне за намаляването на чувството на глад.

Това е така, защото чувството на глад не се дължи на нуждата на тялото ви от храна, а на други причини, които много често са и виновниците за това, че голям процент от хората са с наднормено тегло.

Първата такава причини е, че много от нас не пият достатъчно вода през деня и са леко дехидратирани и бъркат жаждата с глад. Следващият път, когато се почувствате гладни първо изпийте една чаша вода преди да отворите хладилника.

В други случаи малко време след като сте се нахранили може да почувствате глад тъй като организмът ви се опитва да си набави още от нужните за неговото функциониране хранителни вещества, които не сте му доставили по време на храненето.

Въпреки калориите и мазнините, които се съдържат в авокадото то е добър избор при диета, защото с него си набавяте повече полезни хранителни вещества наведнъж и вие ще се чувствате сити за по-дълго.

Вие може сами да решите как да консумирате авокадото според вашите вкусове. То е подходящо както за салати и сосове, така и като допълнение към вашите любими основни ястия.

  • ПОСЛЕДВАЙ НИ!

  • Съдържанието на този уеб сайт има само информативна цел и не може да замени консултацията с лекар. По въпроси, свързани с Вашето здраве винаги се съветвайте с личният си лекар или друг медицински специалист.
© 2006-2020 Ars Medica.bg Всички права запазени. Всяко възпроизвеждане, променяне, публикуване на част или цялото съдържание на този сайт без предварително писменно разрешение от Ars Medica.bg е забранено Сайтът е изработен от Ait-WebDesign.com
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!