Меню

Факт е, че за да отслабнете ефективно трябва да съчатаете здравословен режим на хранене с редовни физически упражнения. Тренировките спомагат за горене на калории и изграждане на мускулна маса, което е изключително важно за подобряване на метаболизма.

Две от основните причини, поради които повечето хора спират да тренират редовно са или скуката и рутината или травма, в резултат на тренировки. Истината е, че за отслабването е нужно да създадете в организма си калориен дефицит, което означава да горите повече калории, отколкото приемате.

Някои от упражненията, които специалистите препоръчват са:

  • Ходене пеша

Ходенето е едно от идеалните упражнения за отслабване. За да го извършвате не се нуждаете от специално оборудване или облекло. Не се нуждаете и от карта за фитнес, за да извършвате това просто и лесно за изпълнение упражнение.
Освен това ходенето не е стресиращо и напрягащо за организма. То се препоръчва за хора с наднормено тегло и сърдечни заболявания. С ходенето пеша горите по 5 до 8 калории на минута, т.е. за 45 минутна разходка ще изгорите между 225 и 360 калории.

  • Пудовка

Пудовките са малки железни приспособления, които по форма много приличат на чайник. Те имат дръжки, с които да бъдат захванати с ръка. За разлика от традиционните тежести при пудовките тежестта не се разпределя напълно равномерно и е нужно тялото да извърши допълнителна работа, за да се стабилизира.

Освен, че с тези уреди ще изгорите доста калории те ще помогнат за подобряване на баланса и координацията на тялото. С пудовките може да тренирате голяма част от мускулните си групи.

  • Плуване

Енергичното плуване за час може да спомогне за изгарянето на между 400 и 700 калории. Всички стилове плуване са подходящи за сваляне на килограми. Освен това плуването тонизира цялото тяло.

Този вид спорт се препоръчва дори за бременни в последния триместър жени и пациенти, болни от артрит и мускулноскелетни заболявания. Когато сте потопени до шията във водата усещате едва 10% от тежестта на тялото си, а в същото време водата осигурява 12 пъти по-високо съпротивление от това на въздуха.

  • Колоездене

Колоезденето е друг вид спорт с ниско съпротивление, с който може да горите между 372 и 1,100 калории за един час, в зависимост от вашето тегло и скоростта, с която карате колелото. За разлика от тичането при колоезденето ставите не се напрягат толкова много.

Специалистите препоръчват карането на колело на открито. Ако работата ви се намира наблизко до дома може да спестите от бензин и да стимулирате метаболизма си, като ходите на работа с колело.

  • Тичане

При тичането горите около 600 калории за час, подсилвате костите си и съединителната тъкан в тялото си. С редовно тичане се предпазвате от сърдечни заболявания, инсулт и някои видове рак.

Единственото оборудване от което се нуждаете са подходящи удобни маратонки. Задължително преди да започнете да тичате загрейте тялото си с маршируване на място или с ходене за пет минути.

  • ПОСЛЕДВАЙ НИ!

  • Съдържанието на този уеб сайт има само информативна цел и не може да замени консултацията с лекар. По въпроси, свързани с Вашето здраве винаги се съветвайте с личният си лекар или друг медицински специалист.
© 2006-2020 Ars Medica.bg Всички права запазени. Всяко възпроизвеждане, променяне, публикуване на част или цялото съдържание на този сайт без предварително писменно разрешение от Ars Medica.bg е забранено Сайтът е изработен от Ait-WebDesign.com
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!