Ако вие сте от хората, които не обичат фитнесите и искате да тренирате вкъщи има много ефективни упражнения, които може да прилагате за отслабване. Освен това имате свободата да тренирате, когато си поискате. Важно е с упражненията да тренирате всички мускулни групи, за да горите повече калории. Не трябва да забравяте още, колко важна е загрявката преди всяка тренировка.

Лицеви опори
С лицевите опори тренирате гръдния кош, раменете и трицепсите. Поставете ръцете малко по-далече от раменете и движете краката заедно с раменете. След като доближите пода се повдигнете докато ръцете ви са в изправено положение.

Бягане на място
Хубавото на бягането на място е, че може да го правите докато гледате телевизия или докато слушате любимата си музика. Най-добре ще е ако се наслаждавате на този процес. Важно е да намерите маратонки, които да са удобни и да намаляват напрежението върху вашите стъпала и стави.

Коремни преси
Това е може би едно от най-ефективните упражнения за оформяне на коремните мускули. За целта легнете на пода, свийте краката в коленете като ходилата трябва да са плътно долепени към пода. Поставете ръцете зад главата и започнете внимателно да повдигате главата и раменете си над пода. Може да правите коремните преси в няколко серии с почивки между тях.

Клякания
Кляканията тренират няколко мускулни групи – бедрените мускули, глутеалните мускули и прасците. Важно е краката ви да са разположени на разстояние малко по- широко от ширината на раменете и да не се изгърбвате, докато правите упражненията.

Вдигане на тежести
Не е нужно да си купувате някакви големи тежести. Дори две бутилки с вода биха свършили работа. Започнете с по-малки тежести, като постепенно увеличавате тежестта и броя на сериите.

Танцуване
Това е страхотен начин да се поддържате във форма и да не изпълнявате упражнения, които са ви скучни. Просто си пуснете любимата си музика, освободете си малко място в хола и танцувайте, докато не се уморите. Това упражнение е особено полезно за сърцето и освен това, така ще повдигнете настроението си.

Изкачване на стълби
Може да се упражнявате и докато се качвате до дома си, ако живеете в апартамент. Вместо всеки ден да използвате асансьора се качете по стълбите и ще тренирате мускулите на краката. Ще видите положителния резултат и след тази малка промяна в начина си на живот.

  • ПОСЛЕДВАЙ НИ!

  • Съдържанието на този уеб сайт има само информативна цел и не може да замени консултацията с лекар. По въпроси, свързани с Вашето здраве винаги се съветвайте с личният си лекар или друг медицински специалист.
© 2006-2021 Ars Medica.bg Всички права запазени. Всяко възпроизвеждане, променяне, публикуване на част или цялото съдържание на този сайт без предварително писменно разрешение от Ars Medica.bg е забранено Сайтът е изработен от Ait-WebDesign.com
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!