Меню

Празниците се свръзват с много семейни събирания и приготвяне на най-различни вкусни ястия. Затова и по време на празниците трябва особено да внимаваме с количествата на храната, която поемаме, за да не покачим стремглаво теглото си. Имайки напредвид колко обилно и разнообразно е менюто през празниците е много трудно да не се поддадем на изкушението да опитаме от всичко. Но въпреки всичко може да приложите някои трикове, за да се предпазите от празничното покачване на килограмите.

– Никога не ходете на парти гладни. Преди да тръгнете хапнете нещо малко и здравословно. По този начин ще се предпазите от преяждане. Ако нямате време за хапване преди партито тогава изпийте няколко чаши вода, преди да вечеряте.

– Отклонете вниманието си от храната. Много хора забравят, че празниците не са само хапване с близките. Радвайте се на компанията на близките хора и се забавлявайте заедно. Фокусирайте се върху нещо различно от храната.

– Някои хора имат вредния навик да пропускат ядене, с желанието да се предпазят от покачване на килограмите, но това е вреден навик. Избягването на хранене води до забавяне на метаболизма, което от своя страна води до покачване на теглото. За това е препоръчително да се храните редовно и здравословно.

– Ако присъствате на парти, на което вечерята е наредена под формата на бюфет, от който да си избирате е препоръчително да си вземете по-малка чиния, за да не се изкушите да изядете повече, отколкото е нужно. Избирайте свежите плодове и зеленчуци и избягвайте тежките храни и сосове.

– Повечето хора спират да тренират по време на празниците тъй като са заети с изпълнението на много приготовления за срещите с близки и приятели. Всичко това води до покачване на теглото. Затова е много важно да не се отказвате от редовните тренировки през празниците. А хората, които не спортуват е добре да започнат именно по време на празниците, за да изразходят допълнителното количество калории, приети по време на празничните вечери.

– Намалете до минимум консумацията на алкохол по време на празниците. Не само че алкохолът е много калоричен, но и той води до повишаване на апетита и това ще ви накара да изядете повече ястия от нужното.

– Когато става въпрос за десертите се опитайте да се контролирате и яжте малки порции само от тези десерти, които много обичате. Друго решение е сами да си носите сладкиши, които са здравословни и не са толкова калорични.

  • ПОСЛЕДВАЙ НИ!

  • Съдържанието на този уеб сайт има само информативна цел и не може да замени консултацията с лекар. По въпроси, свързани с Вашето здраве винаги се съветвайте с личният си лекар или друг медицински специалист.
© 2006-2020 Ars Medica.bg Всички права запазени. Всяко възпроизвеждане, променяне, публикуване на част или цялото съдържание на този сайт без предварително писменно разрешение от Ars Medica.bg е забранено Сайтът е изработен от Ait-WebDesign.com
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!